Dokumentation

Med loven om synlighed, skal skolens indholdsplan og andet lignende være tilgængelig for alle, så man kan læse om formål, værdigrundlag, målsætninger og evalueringer for såvel undervisning som selve kostskolelivet.

Antimobbestrategi

Vi har et ansvar for elevernes dagligdag og trivsel. Det er vigtigt, at vi har øje for hvordan den enkelte elev indgår i det sociale fællesskab. Vi har derfor udarbejdet en antimobbepolitik som kan læses her.

Evalueringer

Se skolens evalueringsplan her.

Skolens årsevaluering og selvevaluering 2023 kan findes her.

Skolens undervisningsmiljøvurdering 2022 kan findes her.

Indholdsplanen

Indholdsplanen er omfattende. Den opdateres løbende, når nye tiltag opstår, eller når dele af undervisningen lægges om. Download indholdsplanen her.

Årsplaner for undervisning

Download årsplaner for 9. klasse her

I starten af et nyt skoleår vil der løbende komme de nye årsplaner for fagene op på denne side.

Dansk, x

Dansk, y